Hilinia

vårens färger

Kategori: Inspiration

Jag kollade in Kicks magazine och där fick man allt lite inspirationskickar på hur man vill se ut nu i vår. Kicks kallar en av sina sminkningar som:

Vintage Beauty: Lilarosa ögon

Den tyckte jag var väldigt fin. Jag har som mål i vår att klara av att aplicera ögonskugga under ögat (utan att det ser ut som att man fått värsta blåtiran)
Ögon
jag gillar mucho! (bilderna är små pga att jag tagit dem direkt från kicks hemsida)
Där finns även vilka produkter det har använt för sminkningen, kolla där vettja!

Vill även påpeka att det jag skrev i förra inlägget att andra delen i "Hungerspelen" heter "Flamande eld" är felaktigt, boken heter "Fatta eld"

KOMMENTARER:

  • Gabriella säger:
    2012-03-19 | 23:24:34
    Bloggadress: http://elephantzoul.blogg.se/

    SV: Åh, tack! Jag gillar den mycket jag med=)



    Väldigt fin sminkning! Fräscht o fint=)

  • Lina S säger:
    2012-03-20 | 11:01:18
    Bloggadress: http://linastrandh.se

    så fint!

Kommentera inlägget här: