Hilinia

Jag vill hata någon idag

Kategori: Me, myself and I

Förlåt för den bistra stämningen här på bloggen, men nu är jag fan arg idag!
Imorgon har jag nationelltprov i matte, som kommer gå lika dåligt som det låter. Ingen kommentar. Tänker inte äns bry mig längre, snart är det sommarlov och jag orkar inte vänta....jag hatar livet ibland alltså!
Jag ska även ge min kära idrottslärare ett fint långfinger idag för hans underbara och stöttande ord, han gör verkligen att man får upp kämparglöden och tycker idrott är kul. TACK KALLES KAVIAR AKA TUBEN!!!!!!!! JAg ska fan skälla ut honom. Han ska få de han förtjänar.
Min svenskalärare kan ytterligare en gång få ta imot priset för mest tråkigaste-jobbigaste-mesigaste-töntigaste läraren som finns just nu. Dock har hon gått så mycket över gränsen att jag inte äns orkar bry mig längre.
With love / Hanna
Kommentera inlägget här: