Hilinia

Some nights

Kategori: Everyday

Har varit på riktigt gott humör hela dagen idag och de vill jag tacka musikgruppen Fun. för. Grymmaste mysiken! man blir så galet glad när man höt den alltså. Så idag har jag spenderat hela dagen med hörlurar i öronen och lyssnat på måbra musik. Sånt kan faktist lysa upp hela tillvaron, tro det eller ej. 
 
Imorgon har jag min tyskaredovisning som jag har fasat för en del (som ni måste märkt) så efter imorgon så är de sluttjatat om den!
  Idag var även första dagen under hela den här "hata tyska" tiden som jag faktist kände att de här fixar jag. De är inte så svårt. Tyvärr tror jag att de bara basseras på mitt goda humör. 
 
Men jag tänker behålla mitt humör och lyssna på Fun. och skriva lite på analysen till projektet. 
 
Tja!
 
 
Kommentera inlägget här: