Hilinia

Happy birthday papput!

Kategori: Everyday

Morgonen började med att min underbara mormor *host* ringde kl 7.30 imorse för att sjunga för pappa. Dock var de ingen som svarade så jag vaknade och var helt övertygad om att jag hade försovit mig till skolan, så jag sprang upp och svarade och insåg då att de inte stämde...sen efter att jag hade lugnat ner mig och lyckats sova någon timme till, gick jag och resten av familjen och sjöng. Sedan skulle jag plugga tänkte jag. Men jag kunde inte sitta still för 5 öre så de var ganska kört.

Farmor bjöd på middag hos sig kl 3 och kl 18.30 var vi hemma igen, och jag exprementerade på mammas hår med alla möjliga olika flätor.

Dåliga bilder men min iPhone ville inte samarbeta! Och en glad pappa på sista bilden :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3006838/images/2012/pic_5067504addf2b313cf003ebd.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här: