Hilinia

Jul 2014

Kategori: Everyday

Jag har haft en väldigt bra jul i år. Julafton började med att vi som vanligt öppnade paketen som vi fått i julstrumpan och sedan efter frukost åkte vi en stund till farmor och åt lite mat. Åkte sedan vidare till min moster och åt julmat och tomten kom. Vid nio tiden hämtade vi upp Julian och han följde med hem till oss och firade minijul och delade ut julklappar. Julian fick ett par kalsonger och gta 5 av mig och jag fick en jättegosig tröja av honom ❤️


På juldagen fyllde jag 19 år och det firades med frukost på sängen. Presenter och många pussar från min bae. Vid tre kom Susanne och Patrik, farmor, Stig och Therese. 

På kvällen gick vi sedan ut på stan men det var långa köer så blev ingen utgång. Tråkigt. Var hemma kl halv två och somnade gott med Julian bredvid. 


Idag har det varit slappardag. Julian åkte precis hem och nu väntar bastu. 

Hoppas alla haft en bra jul! 
Kommentera inlägget här: