Hilinia

Funderingar

Kategori: Everyday

Är det ens värt att ha kvar bloggen?orkar inte att jag vet att vissa läser här som jag kanske inte ville skulle läsa. Inte för att jag kan förbjuda någon att läsa, man kan ju fixa lösenordsskydd osv. Men palla. Hela gejen med min blogg är att jag älskar att skriva, det är en öppen dagbok och ett av många ställen som jag kan reflektera över saker.

Min blogg är inte till för att ha många läsare eller att det ska vara mängder av människor som oratar om vad jag har gjort under dagen. Men jag gillar att vara personlig och berätta om mig själv i både med och motgång. I slutet av december och under hela januari hade jag en sjukt jobbig period som märkes tydligt här. Februari och nästan hela mars var månader som var bättre än på länge. Nu har jag tyvärr fått en svacka igen. Ingen aning om vad den egentligen beror på men så är det. 

Livet är inte lätt, så är det bara. Men hjälper det eller stjälper det mig att sitta och skriva om det här. Att folk jag inte känner eller folk jag inte vill ha så mycket med att göra sitter och läser om mina svackor och allt annat som följer med livet. 

Jag hade velat fråga er vad ni tycker, ska jag fortsätta eller inte, men jag vet att jag inte kommer få något gensvar ändå så... Får helt enkelt ta mig en ensam funderare själv 


KOMMENTARER:

  • GEKA säger:
    2014-03-29 | 15:38:41

    Klart du ska fortsätta blogga!!! Sluta inte ;) <3

  • GEKA säger:
    2014-03-29 | 15:38:47

    Klart du ska fortsätta blogga!!! Sluta inte ;) <3

Kommentera inlägget här: