Hilinia

Körkort 2014

Kategori: Everyday

Idag började mitt seriösa krafttag mot att ta körkort. Nu finns det inget att skylla på. Det ska bli mitt och det snart. 

Annars har jag varit i skolan och tänkt lite och pluggat lite på religionen som jag har prov på på onsdag. 

Jobb imorgon igen och jag ska tagga till nu. Inte långt kvar till friheten nu. 65 dagar tills studentmössan åker på och ännu mindre till jobbet är slut för terminen. Tänka framåt är det man kan göra för att kämpa på när det känns tungt. Kämpa nu för fan! 

PS. Angående mina funderingar till om jag ska ha kvar bloggen eller inte uppskattar jag Gekas engagemang till att skicka två likadana peppande kommentarer och jag har efter de komentarerna bestämt mig för att fortsätta utlämnandet av mitt liv på en blogg. Tack Geka du är bäst ❤️Ds.


KOMMENTARER:

  • Geka säger:
    2014-04-01 | 15:29:08

    Wooohoo!
    Ps. Du är också bäst! <3 Ds.

Kommentera inlägget här: