Hilinia

Lördag 1/8

Kategori: Everyday

Hej på er!
 
Sitter som vanligt på jobbet och bloggar. Om drygt en halvtimme får jag sällskap av Ellinor som ska byta av mig och sen ska jag få pussa på Julian igen. Denna veckan har det faktiskt hänt en del, fast inte riktigt de sakerna jag hade räknat med i början av veckan. Eftersom att jag fick åka hem för att jobba. 
 
Dock är jag ganska glad för det, för efter jobbet i tordags åkte jag dirket till Järntorget för intervju på Burger king. På kvällen ringde hon och ville att jag skulle börja på tisdag redan. Så jag har varit så glad, för tror att det här jobbet kommer passa mig så mycket bättre! Men mer update om det efter jobbet på tisdag. 
 
Här får ni schema också, så som det ser ut nu i alla fall!
 
V. 31
Söndag: pussa på julle, sen jobb på eftermiddagen 
 
V.32 
Måndag: Jobb förmiddag, sen är jag ledig
Tisdag: Ledig och första introduktions passet på BK kl 15, sen utgång med Sofia och Camilla.
Onsdag: Linnéa fyller 22 och vi åker upp till Lysekil igen.
Torsdag: Lysekil
Fredag: Jobb förmiddag, ledig eftermiddag
Lördag: Ledig förmiddag, jobb eftermiddag
Söndag: Ledig förmiddag, jobb eftermiddag 
 
 
Kommentera inlägget här: