Hilinia

Not in my best mood

Kategori: Everyday

Även denna dagen har varit kämpig, även fast det är löning och allt, dock vågar jag inte spendera några pengar typ förrän vi har lämnat huset och flyttat. För då ska hyra och andra roliga avgifter betalas. 
 
Jaja, imorgon blir lillasyster stor, hon ska konfirmera sig och hela släkten kommer på kalas. Fullt ös med andra ord. Dock så¨är jag ledig från jobbet, vilket jag är ganska glad för även om ett förlorat arbetspass betyder mindre lön. 
 
Lite glad är jag ändå för att ikväll får jag somna i famnen jag gillar allra bäst. 
 
Sitter även och funderar på om det finns bra sätt att tjäna pengar på utan att egentligen jobba med det, efter ´som att man i det här landet aldrig kan få ett nytt jobb. Jag får väl skriva en skylt och sätta mig utanför nordstan och tigga eller leta pantburkar. Nej, riktigt så illa är det inte nu. Förhoppningsvis blir det inte så illa heller, men lika bra att förutsättam det värsta så man blir glad istället när man har mer pengar på kontot än vad man hade tänkt sig. 
 
Fan vad du lipar Hanna, pallar inte ens skriva mer när jag är så jävla negativ. Hejdå
 
såhär glad vill jag va
 
Kommentera inlägget här: