Hilinia

Såååååå trött

Kategori: Everyday

Idag är jag verkligen så trött, jag väntar bara på att Julian ska komma och hämta mig efter jobbet. Har suttit här idag och tvingat upp ögonen för att inte somna och försöka se någorlunda trevlig och alert ut. 
 
Även fast vi däckade innan tio igår är jag så galet trött. Jag fattar inte varför. Kollade i alla fall på mitt schema idag och jag kommer vara ledig på onsdag nästa vecka. Jag längtar så jag spricker nästan. Bara få en hel dag när jag inte måste in till jobbet. Även fast jag egentligen hade behövt jobba hela tiden med tanke på lägenheten. 
 
Nu är det i alla fall bara drygt en och en halv timme tills jag får åka hem. Dock så vet jag inte om vi åker hem direkt eller om vi tar en sväng förbi media markt för att köpa en dammsugare som var på rea. Snacka om att man börjar bli gammal när man ska åka och köpa dammsugare efter jobbet. Det måste ju o andra sidan köpas, annars kommer våra golv se förjävliga ut.
 detta vill jag hem till, en mysig filt på benen.
Kommentera inlägget här: