Hilinia

Tålamodets sommar

Kategori: Everyday

Läste precis en artikel på aftonbladet om vädret i sommar. Det kommer inte vara så bra i typ 2-3 veckor och sen ser det ut som att det kan bli högtryck. Allt avslutades med att det är en tålamodets sommar, den som väntar på något gått, väntar aldrig för länge. 
 
Jag känner att det kommer bli en tålamodets sommar för mig också. Jag är så otålig och vill inte vänta på inflyttningen. Jag vill flytta in nu! Dock går det ju inte, för jag har inte packat något eller så. Men jag är så stressad över den här flytten för att jag bara sett mid blivande boende i ca en kvart och sedan bara på bild. Jag vet kanppt hur den ser ut. Så jag vill bara åka dit och kolla i alla garderober och ta reda på allt!
 
Sånt sjukt jävla kontrollbehov som jag har utvecklat. Innan dess är det ju dock en hel del som ska göras förutom att packa ner alltig
  • CSN
  • Bostadsbidrag
  • Hemförsäkring
  • Bredband
  • TV-licens 
  • Adressändring
Har säkert missat massor. Jag säger väl som mamam och pappa, det löser sig!
 
Kommentera inlägget här: