Hilinia

Hej hej sommar

Kategori: Everyday

Hej alla! 

Förlåt för att jag varit död här i mer än tio dagar. Jag har faktiskt varit ledig. Jag har suttit ihop med min pojkvän sen jag skrev här senast. Vi har tillsammans med några kompisar varit på trägårn och fått gratis glass och dansat tills fötterna blödde (typ). Sedan har jag från måndag-torsdag varit i Stockholm/Sollentuna och badat och shoppat till jag droppat. Det var sjukt nice och med grymt sällskap, Julle Bulle, Philip och Emma. Sen var det midsommar och den firade jag och Julian ihop med min familj och släkt mitt ute i shotahejti där Julian och jag också firade att det var 10 månader sedan jag frågade chans på honom. 

I helgen har vi chillat och storstädat Julians svinstia som han har kallat sitt rum. 

Haft en riktigt fin ledighet, dock är jag ledig denna veckan fram till fredag också. Får hoppas på fint väder och massa skojsigt. Dock har Julian börjat jobba nu. Så alla som har mitt nummer därute, släng iväg ett sms vet ja! Jag är löjligt sällskapssjuk! 


Kommentera inlägget här: