Hilinia

Monday morning

Kategori: Everyday

Herregud vilket slut på förra veckan måste jag säga. Mycket att göra men konstigt nog inte så mycket stress, eftersom att det var mycket roliga saker jag pressade in på kort tid. 

I förrförra inlägget så skrev jag hur mitt schema såg ut i slutet av förra veckan och hela den här veckan. I Torsdags eftermiddag jobbade jag som sagt och var ordentligt trött när jag kom hem, för fick en så galen sprängande huvudvärk sista timmarna. 
 
Fredag var det packa som gällde, har inte sovit hemma sedan i fredags. Så det blev en del som skulle med. Jobbade till kl 20 och sen drog jag direkt hem till Julian där det inte hände så mycket vill jag minnas. Philip kom över en sväng bara. 
 
Lördag fick jag börja lite tidigare så var på jobbet kl 13. Innan dess tog jag och Julle en välbehövlig lång sovmorgon. Efter jobbet kl 18 drog jag hem till Geka och började göra tacos för vår efterlängtade och så lyckade partyplingsmiddag (tjejerna jag umgicks med under gymnasiet). Mycket vin, cheesecake och tacos gjorde att tre av fyra höll sig vakna hela vägen till halv fem på morgonen. Så galet trevligt!
 
Söndag vaknade vi vid kvart över nio först, men sen däckade vi till elva. Efter det blev det frukost och jag var redigt bakis. Dock försvann det mer och mer under dagen. Var hemma hos Julian igen vid halv två och vi hade en mysig dag tillsammans, choklad, basket, film tillsammans med Philip (inglorious bastards, så galet bra! se den!!) Tidig sänggång och idag vaknade vid fem som vanligt för att Julian skulle till jobbet. 
 
Jag kom hem runt kvart i sju imorse och eftersom att personalmötet som skulle ha varit kl 8.00 idag blev inställlt så kunde jag unna mig en timmes vila innan jag tog tåget in till jobbet. 
 
Så nu sitter jag här i informationen och dricker celcius. Hoppas ni har en grym dag!
 
 
 
Kommentera inlägget här: