Hilinia

Bye week 10

Kategori: Everyday

Denna veckan har gått ganska fort faktiskt. Vilket är ganska skönt. Dock har jag varit lite upp och ner i humöret hela veckan, men tror att det beror på att jag varit smärtpåverkad pga nackspärren som förövrigt är kvar. Ska ringa naprapat imorgon och kolla om jag kan få någon tid. 

Har annars haft en bra helg som gått alldeles för fort, som den alltid gör. I fredags var jag med Julian, Philip och Danne tills jag var tvungen att åka hem för att jag jobbade tidigt lördag morgon. 

Så lördagen började med just jobb, sen in till stan för en lunch med Geka på jensens för lite catch up. Hur mysigt som helst! Sedan åkte jag till Julian igen och satt med honom i några timmar på jobbet. Sen roadtripade jag och Julle tillsammans med Philip och Emma. Vi såg även på serier och racade mot varandra på tv-spel. Svårslagen lördag, tills jag somnade hos Philip och han körde hem mig och Julian. 

Idag har vi haft en lazy sunday. Men det har varit mysigt det med. Nu har jag varit hemma i någon timme och laddar för veckan som börjar imorgon. 



Stackars Julian var inte glad när jag gjorde om han till Julia. 
Kommentera inlägget här: