Hilinia

tre år

Kategori: Everyday

 
 
 
Grattis i efterskott lilla bloggen. Igår fyllde du tre år! Tänk att du funnits med under hela gymnasietiden. Även efter gymnasietiden.
 
Bloggen har varit min hjälp många gånger. När jag har haft så mycket tankar att jag inte vad jag ska göra så har jag kunnat skriva något kryptiskt här som bara jag förstår, men som jag kan komma tillbaka, läsa igen och fundera på när jag har tid.
 
Bloggen har varit där när jag varit ledsen, arg, löjligt olycklig och löjligt lycklig. En plats där jag kunnat visa upp mina bilder, under den perioden i livet när jag älskade att fotografera.
 
Bloggen har helt enkelt varit bra för mig, jag tänker fortsätta att skriva det som känns löjligt bra att skriva, ta och visa en bild.
 
Fler år blir det förhoppningsvis!
 
 
21/9-2011---->
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: