Hilinia

Tror jag håller på att bli sjuk

Kategori: Everyday

Jag mår så dåligt idag så att det inte ens är kul. Mår verkligen piss och vill bara lägga mig under täcket med Julle och sova. Fy fan för sånna här dagar. När man både mår psykiskt och fysiskt dåligt. Som om inte det ena vore tillräckligt. 
 
Idag åker Camilla till Portugal och om exakt en vecka åker Sofia till England. Sen ser man inte henne på ett år. Jag är kvar här i Sverige, på fredag flyttar jag, men när man ska flytta måste man packa, vilket inte jag knappt har börjat med än. 
 
Jag måste sluta på Allum för att kunna köra allt på Burger king, för båda jobben ringer och tjatar på mig. Jag mår verkligen inte bra idag. Ångest, dåligt samvete, trött som in i helvete och mår illa gör jag också. 
 
Kan jag bara få en mirakel städerska, en vecka till grekland och än förstörd telefon så att ingen kan ringa mig? 
 
 
Kommentera inlägget här: