Hilinia

Djungel

Kategori: Everyday

Någon dammsugare blev det inte i tisdags. Kampanjen var slut förra veckan på den som var tanken att vi skulle köpa, fullpris tänkte jag verkligen inte betala. Så får hålla ögonen öppna efter någon annan. Idag fortsätter jobbet med att kliva in i vuxenvärlden. Ska direkt efter jobbet åka in till stan och gå till försäkringskassan och ta reda på allt som går med bostadsbidrag. För en så länge har jag inte förstått mycket. 
 
Längtar faktiskt något extremt efter mina kära föräldrar för tillfället, för jag känner mig så vilsen i alla dessa bidrag och kostnader som jag ska ta reda på och betala. Inte kan jag fråga dem när de är på Kreta. Så på söndag kommer de bli bomarderade med frågor, på samma sätt som Geka har blivit bombad med frågor i en vecka nu. 
 
Idag är jag i alla fall piggare än vad jag har varit de senaste dagarna. Gick faktiskt till Apoteket och köpte vitaminer igår.  Tror jag har järnbrist eftersom att jag är så trött hela tiden. 
 
Vi får se vad som händer.
 
 
Kommentera inlägget här: