Hilinia

Handmodell

Kategori: Everyday

Så skonstigt och så röd som jag blev i ansiktet när en man med stor provskamera och två modeller kommer fram till mig på informationen och ber mig sträcka fram en folder till modellerna medan fotografen fotar. Jag kommer som tur inte vara med på bilderna, men min hand kommer synas i de nya reklambilderna för Allum. Så ser ni en hand som sträcker fram en folder till en man så är det min stackars hand som syns. 
 
Tänkte även lägga upp schemat för nästa vecka eftersom att jag inte har gjort det tidigare och för att mina kompisar ska veta när det är fritt fram att kidnappa mig. 
 
v. 29
Söndag: Jobb förmiddag och sen ska jag nog försöka få lite klarhet om lägenheten genom att prata med mina föräldrar. 
 
v. 30
Måndag: Jobb förmiddag, sen ska jag ta mig till gymmet 
Tisdag: Jobb förmiddag, sen gymmet igen antagligen 
Onsdag: LEDIG HELA DAGEN
Torsdag: Chilla på förmiddagen, sen jobb eftermiddag
Fredag: Chilla förmiddagen, sen jobb.
Lördag: Elins konfiramtion i Vasakyrkan
Söndag: Jobb eftermiddag
 
Sen kommer jag jobba mindre och mindre efter denna veckan, som det ser ut nu i alla fall. 
 
Idag efter jobbet ska jag och Julian åkla vidare mot hönö för en middag tillsammans med Geka och Christoffer. Sedan vid 2.30 inatt ska vi hämta 3/5 delar av familjen på Landvetter. Elin kommer hem snart också. Idag är hon på Victoria secret och handlar bl a trosor till mig, som jag har beställt haha. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: