Hilinia

Veckan började bra

Kategori: Everyday

Nu är jag på ett mycket gott humör, förväntansfull, glad efter samtal med chefen och inte så lång tid kvar på jobbet innan jag ska åka in till stan och gå på ett antal visningar. Blev lite annorlunda på veckans schema också. Blir ledig på torsdag också, för då ska jag åka till Falsterbo horse show med Sofia och Camilla. 
 
Skönt är också att jag är ledig imorgon och ska gå på visning med Geka och Julian och sedan ska jag få pussa ihjäl Julle. 
 
Helgen blev lite som den blev, jag har varit helt sjukt trött hela helgen. Jobbade frdagkväll, sedan hem på grillning och mammas och pappas kompisar var där. Somnade sent. Upp tidigt för jobb. Direkt till Åsa efter jobbet för årets första dopp. Hem till Julian, äta lite. Sedan iväg på pop the Hood i Bäckebol. Ett stort carmeet. Tillslut fick jag faktiskt säga till Julian att jag ville åka hem för att jag inte orkade mer. Så en besviken Julian körde oss tillbaka hem till honom och sen somnade jag med kläderna på. 
 
Söndag var mysig, åkte hem från Julian runt 12 och vid två åkte jag vidare till Sofia där jag åt kaka och jordgubbar och hade lite gött catch up. 
 
Längtar till Torsdag!
 
Kommentera inlägget här: