Hilinia

Vet inte ens varför jag uppdaterar här

Kategori: Everyday

Tycker egentligen ganska synd om er som läser det här, för det är bara rent och skärt gnäll. 

Efter att ha varit hos naprapat två gånger förra veckan, varav sista gången var i torsdags. Så kände jag mig äntligen fri som en fågel och hade bestämt mig för ett svettigt gympass på lördag efter jobbet. 

Så lätt kommer jag fan inte undan, när alarmet ringde igår morse för att jag skulle upp till jobbet kunde jag inte lyfta huvudet. Nacken hade låst sig totalt. Kunde inte vrida huvudet åt vänster överhuvudtaget. Så snacka om att jag satt och lipade vid frukosten och att jag fick verkligen genomlida flera timmar simlärarjobb efter det. Fy fan säger jag bara! Sen var jag parkerad i soffan resten av dagen.

Idag är det lite bättre. Men räknar med att vara borta från fysisk aktivitet även denna vecka. 

Om det finns någon Gud däruppe måste han verkligen ha grova problem med mig. 


Kommentera inlägget här: