Hilinia

Idag är jag glad för att det är fredag.

Kategori: Everyday

Även fast klockan bara är nio och jag har varit uppe sedan halv sju så är  jag ändå ganska taggad på den här dagen. Just nu sitter jag och skriver min respons på en klasskamrats hemtenta som hon ska få på måndagförmiddag. 
 
Jag gör också mitt sista arbetspass på Allum den här veckan vilket är svingött, efter den kaosigaste veckan på mycket länge. Jag längtar tills lönen kommer. Så stor som den kommer vara, då kommer allt slit vara värt! 
 
Märkte föresten nu att det är första gången som jag bloggar från min egen dator. Jag och mitt mobilbloggande är galet alltså. Blogg.se appen i mobilen går varm, men på datorn har jag inte ens sökt på blogg.se någon gång...
 
Nästa vecka är det också ganska mycket kaos men lite kul kaos också:
 
Måndag: personalmöte på jobbet, respongivning i skolan, eftermiddagen LEDIG men ska nog börja fixa med min text.
Tisdag: Förmiddagen LEDIG men ska nog försöka fixa färdigt min text. Sen jobb på eftermiddagen.
Onsdag: Tatuering! Sen jobb på eftermiddagen
Torsdag: LEDIG om jag inte är klar med min text då så ska den göras klart då!
Fredag: Jobb, jag vet dock inte riktigt när, inlämnning av den fixade texten innan kl 16.
Lördag: Jobb 
Söndag: LEDIG!!
 
Veckan såg faktist inte så farlig ut längre haha!
 
 
Kommentera inlägget här: