Hilinia

Long time no see

Kategori: Everyday

Hej hej!
 
Nu är jag här igen, lite mindre en en månad sendan sist. Solen skiner och det är 1 oktober. Jag håller på att storstäda hela lägenheten. Är också jättestolt för att jag fått igång vår nya skrivare och har lyckats skriva ut kursguiden. 
 
Sen sist har jag gjort klar första VFU:n och varit på Ullared med Geka. Har bott in mig oh stökat ner ordentligt i vår tvåa. Har även börjat utbilda mig till mattelärare, vilket är kul. 
 
Jag hamnade här framför datorn nu för att jag ska slippa gå ner till förådet eller städa köket och hallen som är kaos. Fast jag kommer få gå och göra det snart för att Julian inte är hemma på ett par timmar. 
 
Bloggen har också hunnit fylla 4 år och jag har varit ett svin som inte varit här och grattat, så grattis lilla bloggen. 
 
Puss haj!
 
Kommentera inlägget här: