Hilinia

Döende

Kategori: Everyday

Bloggen har hamnat åt sidan länge nu, mycket eftersom att jag inte jobbar kvar på Allum heller, så har inte så mycket dötid längre. På gott och ont. 
 
Skolan har satt igång igen och jag är ute på min första VFU eller praktik som man säger i vanlig folkmun. Det är förvånande kul och jag börjar faktiskt för första gången p flera år känna att ag har gjort ett val som jag är nöjd över. 
 
Jag är dock väldigt trött, långa dagar och tidiga morgnar. Imorgon blir det dock sovmorgon eftersom att vi ska på ett seminarium i skolan på förmiddagen först kl 10. Så min skönhetssömn kommer kanske bli av inatt. 
 
Julle jobbar natt varenda dag denna veckan så honom får jag bara se när jag slår upp ögonen på morgonen tills jag åker iväg till VFUn. Det är dock bättre än inget. 
 
NU ska jag se på PH.
 
Kommentera inlägget här: