Hilinia

10 sanningar om mig!

Kategori: Me, myself and I

  1. Jag är väldigt kort, bara 1.50m.
  2. Jag är typ beroende av att hitta på saker med människor, blir typ deppig varje gång jag är ensam.
  3. Jag har i stort sätt alltid stökigt på mitt rum, men aldrig kläder på golvet, dem ligger på skrivbordsstolen istället.
  4. Då jag städar blir jag pedantisk och det håller några dagar, sen skiter allt sig igen.
  5. Jag älskar att åka skidor, det är verkligen nått av det jag lever för på riktigt och planerar att flytta uppåt i landet typ Umeå, Luleå eller Östersund så jag kan åka skidor mer än vad jag gör nu.
    6.  Jag är typ beroende av facebook.
    7.  Jag saknar ridningen oerhört, som jag slutade med när jag skulle börja på gymnasiet, skulle göra vad som helst för att ha en liten ponny att rida 1-2 dagar i veckan.
    8.  Jag blir jättelätt svartsjuk.
    9.  Jag längtar något grymt efter en pojkvän.
    10.  Jag skulle vilja flytta.






Kommentera inlägget här: