Hilinia

127 hours

Kategori: Tips

Jag var hos bästaste Louise och vi körde movienight. Vi tittade först på 127 hours som är hennes favoritfilm, den kan jag varmt rekommendera och James Franco som spelar huvudrollen är inte helt fel heller hehe... sedan körde vi på med kladdkaka och Abdoction som Taylor Loutner spelar i, det var en vanlig actionrulle men helt klart sevärd även där finns det ju mumsbitar att titta på. Sist men inte minst Puss in Boots (mästerkatten) Grymt! lika söt som alltid!



James Franco. Bild från google, sökord: James Franco

KOMMENTARER:

  • sandija-döv-fotografier säger:
    2012-03-03 | 23:12:57
    Bloggadress: http://kwieien.blogg.se/

    Nice blogg! ;D



    vad har du gjort idag? ^^

  • Gabriella säger:
    2012-03-05 | 22:46:19
    Bloggadress: http://elephantzoul.blogg.se/

    SV: Ja det var en intensiv vecka vilket gör att man uppskattar helgen desto mer!

    Men rätt givande ändå för jag inser hur mkt jag lär mig=)



    Åh, lät mysigt med filmmaraton!

    Och gott med kladdkaka=)

Kommentera inlägget här: