Hilinia

50 frågor och svar

Kategori: Everyday

1. Vad heter du? Hanna
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? Göteborg
4. Hårfärg? Brun
5. Ögonfärg? Blå 
6. Hur lång är du? 152cm kort
7. Kär? Nej! 
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Ingen aning 
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Idag är det att plugga, städa och duscha typ hahahha
12. Cola eller fanta? Fanta 
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Gråtit mig till sömns 
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar som är ärliga och inte är rädda för att säga vad dem tycker oavsett vem som frågar.
17. Vad har du för mobil? iPhone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Köpa en lägenhet
19. Favoritland? Ingen aning. 
20. Favoritfärg? Blå
21. Film? Känn ingen sorg 
22. Bok? Harry Potter kommer alltid vara i mitt hjärta 
23. Serie? Får väl säga pretty little liars bara för att det är den enda serien jag följer 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Haha inte mycket just nu 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Vet inte 26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Kan inte bara välja två ju! 
27. En person du älskar. Många 
28. En person du hatar. -
29. Ut och festa eller myskväll? Ut och festa! 
30. Saknar du någon just nu? Jajajajajajaja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Bästa som har hänt mig..... Kan inte komma på något nu. Kanske när jag fick mitt jobb? 
32. Beroende av något? Uppmärksamhet 
33. Ditt livs största misstag? Var ett misstag 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle du välja? Kan inte välja! 
35. Har du några tatueringar? nej
36. Piercingar? Öronen 
37. Vem är mest lik dig? I sättet är det mamma utseendet ingen. 
38. Har du någon förebild? Inte någon specifik person men jag vet hur jag skulle vilja vara.
39. Vad ska du göra idag? Plugga, städa osv 
40. Vad är det värsta du vet? Falskhet 
41. Vad är det bästa du vet?  Att ha så jävla kul med någon man tycker om
42. Vad åt du senast? Frukost
43. Vad vill du ha just nu? Kärlek och bättre humör 
44. Vad köpte du senast? Min skinnjacka 
45. Vilka är dina favoritskådespelare? Johnny Depp, Brad Pitt osv 
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Usch hemska tanke 
47. Tränar du? Inte så mycket som jag borde 
48. När går du och lägger dig? 22-23 
49. Vad är klockan nu? 10.40
50. Är du nöjd med ditt liv? Sådär


Kommentera inlägget här: