Hilinia

Förkylningen från helvetet

Kategori: Everyday

Fy, jag börjar alltid nya år med att dra på mig jobbiga och långa förkylningar. Jag som hade fått upp motivationen ordentligt för att sätta igång och träna. Nu är det en pers att bara gå upp från soffan och gå på toa. 

Nog med gnäll. Har faktiskt börjat kolla lite i universitetsdjungeln för att försöka förstå vad det är som faktiskt kommer att hända om ca två veckor. Vilken kurslitteratur man ska ha och hur schemat kommer att se ut. Idag känner jag inte att jag förstår någonting, dock beror det säkert på att det tar två gånger så lång tid mot i vanliga fall för hjärnan att registrera vad jag läser, pga all snor i hjärnan.

Geka fyller även vuxen på riktigt idag, 20 år! Nu finns det inget på jorden som stoppar henne mer än några åldersgränser på krogen, fast det brukar inte vara ett problem heller! Grattis igen Geka! 

Nu ska jag fortsätta snyta ut hjärnan, hare gött haj! 


Kommentera inlägget här: