Hilinia

Min lediga vecka

Kategori: Everyday

Jag har varit ledig den här veckan, men kommer ändå jobba mer än att vara ledig. I tisdags fick jag hoppa in på förmiddagspasset då en av mina kolleger skulle på one direction konserten, idag fick jag också hoppa in fast på eftermiddagen på grund av sjukdom på en av mina kolleger. Imorgon jobbar jag eftermiddag och lördag också eftermiddag. 
 
Nästa vecka är det en relativt lugn vecka som det ser ut nu iaf. Det är partille cup, men inget som rör mig speciellt mycket. Resten av denna veckan och nästa veckas schema ser iaf ut såhär än så länge:
 
V. 26
Fredag: Träffa Sofia på förmiddagen, eftermiddag jobb. Sedan vidare til Julian
Lördag: Julian på förmiddagen, jobb eftermiddag, middag hos Geka sedan övernattning där
Söndag: Geka och sedan eventuellt till Julian igen. 
 
V.27
Måndag: Personalmöte, förmiddagsjobb 
Tisdag: Ledig 
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig 
Fredag: Eftermiddagsjobb
Lördag: Eftermiddagsjobb
Söndag: Ledig
 
 Jag vill ha!!!!
Kommentera inlägget här: