Hilinia

Ros, snickers och kort

Kategori: Everyday

Jag var ett smärre bombnedslag igår. Deppig, ledsen, otrevlig och ville bara dö. Det värsta är när man känner själv att man är skitjobbig men inte kan ta tag i sig själv ändå...

Dock var det ändå en väldigt bra dag igår, Julian var på arbetsintervju och behövde knappt svara på en enda fråga innan han var anställd på renova i sommar. Finns inte ord för hur stolt jag är över honom. 

Efter många om och men så kom han hit. Då hade jag köpt en ros, fyra snickers och ett kort till. För de som känner mig vet att jag är jordnötsallergisk och att äta en snickers är döden för mig och att pussa min pojkvän efter att han ätit en snickers är också döden för mig. 

Det var just därför jag köpte dem, för att när jag är så jobbig som jag var igår har han en ursäkt till att inte träffa mig, för att han ätit en snickers. 

Så stolt över min pojk❤️


Kommentera inlägget här: