Hilinia

10 saker

Kategori: Everyday

Detta inlägget skrev jag i februari för två år sedan. Jag tänkte helt enkelt bara se hur livet förändrats sedan dess!
Jag är väldigt kort, bara 1.50m (senast jag kollade var jag 1.52m)
jag har i stort sätt alltid stökigt rum men aldrig kläder på golvet, dem lägger jag på skrivbordsstolen istället. (stämmer inte helt, stökigt, ja, men har ingen skrivbordstol längre)
Då jag städar blir jag pedantisk, det håller i några dagar sen skiter sig allt igen (är inte alls så pedantisk som jag var förut, ny skiter de sig typ direkt)
Jag älskar att åka skidor, det är något jag lever för på riktigt, därför plannerar jag att flytta uppåt i landet, typ Umeå, Luleå eller Östersund så jag kan åka mer skidor än jag gör nu. (Nja, jag älskar att åka skidor, det är fortfarande sant men jag har absolut inga planer på att flytta uppåt i landet längre...)
Jag är typ beroende av facebook (beroende, nja men jag är inne mycket)
Jag saknar ridningen oerhört som jag slutade med när jag började på gymnasiet, skulle göra vad som helst för att ha en liten ponny att rida 1-2 dagar i veckan (skulle faktikt kunna hävda att detta stämmer fortfarande)
Jag blir jättelätt svartsjuk (detta påståede känner jag faktiskt inte igen mig i längre, skönt!)
Jag längtar något grymt efter en pojkvän (just nu längtar jag något grymt efter MIN pojkvän men får hålla ut tills imorgon.)
Jag skulle vilja flytta (när jag skrev det, så ville jag flytta från gamla huset, som vi flyttat ifrån, nu vill jag också flytta, fast till en egen lägenhet)
 
 
Kommentera inlägget här: